Surviving a childhood of abuse

Datum: 2009-10-29 Klockslag: 02:01:12

Blev inte så mycket engelskaläxa gjord, har kört fast lite. Så istället går jag och lägger mig och börjar läsa A Brother's Journey av Richard B. Pelzer (Dave Pelzer's bror). På måndag ska vi ha boksamtal på engelskan, så det är dags att jag börjar läsa nu, även om jag inte kommer hinna läsa igenom alla 262 sidor men.

F.ö så måste jag nog påstå att jag under dessa tre år på gymnasiet nog aldrig haft så mycket läxor som jag har nu, och tur är väl det. Men nu är halva historian & halva engelskan gjord iallafall, alltid något. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback