Surprise!

Datum: 2009-10-01 Klockslag: 18:50:50

Satt med Erika för en stund sedan och väntade på att maten skulle bli färdig. Så ringer Elina och säger något i stil med "SARA!! Skynda ut och kolla, det är en gubbe som står och dansar på torget!" så när jag springer ut och kollar är det Dea som står och dansar. ♥ Jag som varit så sur & besviken för att hon inte skulle komma i helgen, så hade dom planerat det hela veckan. Jag älskar er idioter!


(Jag saknar London.)

Måste bara säga att jag var med om något idag som verkligen hade passat in i en film. Sitter inne på turistbyrån och tittar ut genom fönstret när jag ser en person gå ut från en restaurang, och helt plötsligt kommer en annan person och slänger sig runt halsen på honom och börjar pussa honom. CHOCK! Började skratta och bita på naglarna för att jag så gärna ville berätta det för någon. Ja, det var väldigt roligt iallafall. Haha!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback