Sjuka familjen

Datum: 2009-10-16 Klockslag: 17:12:53

Veckans andra besök på vårdcentralen gjordes imorse.
Läkaren trodde först att jag kanske hade körtelfeber, eftersom en av mina körtlar som blev kvar efter operationen svällt upp och blivit så stor. Så jag fick gå och ta tempen och blodprov. Blev tre rör som togs, hörde hur blodet bara rann in i röret. Usch, jobbigt när man är så känslig. :( Så nu är min arm blå och det krampar och gör ont. Nog om det, fick träffa läkaren sedan igen och då hade min snabbsänka gått från 60 till 23 (och man ska ha 12), så någon körtelfeber var det nog inte. Fick ett recept på hostmedicin, och så skulle de höra av sig om det var något konstigt med svaren på blodproven nästa vecka.

Har jag nån hostmedicin? Nej, såklart hade den tagit slut på apoteket. Så jag får nog hosta ihjäl mig i helgen, yey! Min blogg är otroligt tråkig nu när det bara handlar om hur sjuk jag är, men finns inte så mycket att berätta förutom det, eftersom jag bara ligger inne och är sjuk hela dagarna. Har även lyckats smitta mamma, så nu är hon hemma från jobbet också.

Såg att det var MJ-tema på Idol ikväll, det måste man ju se. Michael för mig är lite som Aguilera är för Elina, han är alldeles för bra för att någon ska lyckas med en av hans låtar. Det kan inte bli lika bra helt enkelt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback