Saknar natursköna

Datum: 2009-10-06 Klockslag: 18:10:16

Saknar faktiskt Ramsele nu, och längtar efter att få tillbringa en helg hemma.
Åker hem redan på torsdag för att på fredag åka till Östersund på begravning med mamma. Gruvar mig redan, finns absolut inget värre än att gå på begravningar.

Sedan på lördag hade jag tänkt att jag skulle ta med mig Kevin & Felicia ut och göra något, (om inte syster har planerat något speciellt inför helgen) var länge sedan vi gjorde något bara vi tre. Får hoppas det blir fint väder så att vi kan vara ute, kanske gå på lekparken eller något sådant. :) Saknar dom små! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback