Rather be lost in a river than be without you

Datum: 2009-10-13 Klockslag: 17:06:54


(Bild från våren 2007, efter en mysig The Used-helg tillbringad med Elina & Dea i hippiehusvagnen.)

Har utbytt en hel massa meningslösa & konstiga sms med Elina idag, som nästan varje dag. Trots att vi bor i samma stad, går i samma klass & bor i samma hus lessnar jag inte på henne. Det är så illa att vi t.o.m saknar varandra nu när jag har praktik och därför sitter och mysar på lunchen. Vi har på senare tid kommit fram till att vi har lite av en syskonrelation, hat & kärlek i ett. Haha! ♥ (Och förresten Elina, trösta dig med att vi är precis lika störda..)

kommentarer
Postat av: elina

Åh Hook min älskade, nu får du fan ta och komma tillbaka!!!!!! <3

2009-10-13 @ 22:46:20
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback