November blir en fattig månad

Datum: 2009-10-25 Klockslag: 12:10:10

Beställde kläder igår innan jag gick och la mig, det blev ett linne, fyra tröjor & tre par trosor. Så nästa månad kommer jag få leva väldigt fattigt.  Blir kanske lite svårt nu när jag är van att handla mat för så mycket, men jag får väl töräta makaroner om det så krävs. Haha, stackars oss fattiga studenter.

Vaknade runt 10 och la mig och tittade på Kopps, och sedan fick det bli P.S I love you. Inte så bra att starta morgonen med en så sorglig film, men jag såg inte ända från början iallafall. Senare idag kommer Felicia och Nathalie hit medans Kevin ska åka skridskor, efter det får det bli pluggande för min del.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback