Maybe I should get some help

Datum: 2009-10-12 Klockslag: 11:38:21

Mamma väckte mig runt 8:00 imorse så jag ringde på vårdcentralen och fixade en tid, så 13:00 ska jag träffa läkaren. Bara därför så ser såklart min hals mycket bättre ut nu, men ont gör den & hostan är kvar. Hoppas att de kan göra något åt den bara, vad var annars vitsen med att ta bort halsmandlarna? Trodde det skulle göra att halsen blev bättre, men inte det. Nästa ärende är mellan 14:00-14:30 då jag måste hämta ut mitt körtkort, det får jag absolut inte glömma.




Tror att det har snöat ända sedan jag vaknade imorse (har såklart somnat om några gånger sedan dess), och det håller på fortfarande. Tråkigt nog har jag inte den där härliga känslan jag brukar ha när snön är ny. Nu ska jag äta någon frukost/lunch och fixa till mig lite, ser mer död än levande ut.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback