INFECTED MUSHROOM

Datum: 2009-10-21 Klockslag: 16:53:17

.. Är det nyaste tillskottet i min spellista på Spotify! :D Så jävla bra, älskar musik som är sådär.. udda & konstig. Början på den här låten är nästan för bra! 

Igår var första dagen på skolan på väldigt länge, och vi hade bara en lektion. Religion, men en av mina absoluta favoritlärare. Efter det åkte jag och Elina ut med Jossan och raggade i den lilla gula bilen, haha. Det var där vi upptäckte Infected Mushroom också. :] Ikväll är det storstädning som står på schemat, sedan måste jag kirra engelskaläxan också. Inte så rolig kväll, haha. :( Men har just varit en aning high on life pga... something. :]


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback