I'm dying to know what's inside your head

Datum: 2009-10-22 Klockslag: 19:29:43

Ligger och lyssnar på Imogen Heap's nya album Ellipse. (Lyssna på det på Spotify här)
Helt underbart, och texterna verkligen talar till mig just nu. Har alldeles för många tankar som åker omkring i mitt huvud just nu, om jag bara kunde få några svar.

Har målat naglarna på ena handen, funderar på att ta tag i den andra och sedan packa & diska. Sedan ska jag mysa ner mig i sängen med kvällsfika och se Criminal Minds 21:00 på 5an, ett av mina favoritprogram.


I knew the odds were I'd never win.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback