If the lies don't judge you, the truth will

Datum: 2009-10-26 Klockslag: 12:35:04

Vaknar som vanligt och är trött, och nu två timmar senare är jag fortfarande lika trött. Känner mig så otroligt seg och skulle gärna kunna sitta här hemma och göra ingenting ännu en dag, men jag vill inte slösa bort lovet. Så jag ska snart duscha & fräscha till mig lite, sedan umågs med Elina och Dea. Har lust för att göra något konstigt och ja.. impulsivt. Vi får väl se hur det går med det, haha. :) Skulle bli oerhört glad om de ringde och frågade om jag ville jobba snart också, är verkligen i behov av pengar. Mycket vill ha mer, som man brukar säga.

Funderar på att sätta mig och pilla ihop en ny design nu någon dag framöver, har haft den här alldeles för länge.


Jag vet inte längre.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback