Hockeykväll

Datum: 2009-10-08 Klockslag: 00:02:47

Kvällens hockeymatch var rolig att titta på! :D Slutade med 9-1 till Kramfors, stackars Nyland. Man såg verkligen hur förbannade de var, en kille kastade upp sin klubba i taket så den landade bakom sargen någonstans. Så gick vi till kiosken och köpte toast (utan skinka, men den "satt fast så hårt" att dom bad oss pilla bort den själv?), fick vänta i säkert 20 min och när vi vä fått dom och jag skulle pilla bort skinkan kände jag att den var helt frusen inuti. Jag gick fram och sa att den var kall, och fick en ny. Jag var en såndär människa som jag verkligen hade hatat om det var jag som stått i kiosken, haha. ;>

Så nu har jag pratat med mamma, väldigt roligt samtal. :) Så har jag försökt bestämma vad jag ska ha för kläder på begravningen på fredag, tar med mig två olika alternativ hem. Trodde aldrig att det skulle bli så svårt att välja något, de flesta tänker nog "men ta något svart", men familjen ville inte att det skulle vara svart och dystert.

Borde man bli förvånad?


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback