Halloween I

Datum: 2009-10-30 Klockslag: 12:48:11

Efter att jag gjort mig iordning och hjälpt mamma (nu när hon opererat handen måste hon ha hjälp med det mesta) så hon klarar sig ensam tills pappa kommer hem vid 15:30, så ska jag gå upp till Elina och baka inför kvällen. :) Jag hade tänkt klä ut mig till Joe Jonas, men jag insåg att det inte skulle gå, så nu har vi kommit på något annat. Ni får väl se bilder imorgon eller sent ikväll kanske. :)

Nu kommer Elina och hämtar mig så vi ska åka och handla, och en massa tittande i skolkatalogen som kom idag blir det också. ;'>


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback