Feber?

Datum: 2009-10-11 Klockslag: 18:17:24

Har kännt mig relativt feberfri hela dagen, men nu vet jag inte om jag börjar känna av den.. Om 10 minuter får vi se, tar tempen nu. Fast värst just nu är den där jäkla hostan som jag fått, enligt Dea låter det som om jag håller på att dö varje gång jag hostar. Men framförallt så känns det som om jag tar i så jag är påväg att spy varje gång, gillas inte! :( Har varit uppe en stund nu och fått i mig lite mat, så nu tror jag det är dags för att sova en stund, eller åtminstonde försöka. Men först ska jag lyssna färdigt på Kent - töntarna. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback