Dags för lite nytt i garderoben?

Datum: 2009-10-18 Klockslag: 15:44:07

Söndag, men inte en åka-tillbaka-till-kramfors-söndag. Vi är lediga från skolan imorgon, så jag åker nog tillbaka på tisdag. Så ikväll ska jag istället vara hemma och sedan gå på bio med mamma. :) Vi ska se Sommaren med Göran.

Sitter och kikar runt på lite olika hemsidor, känner att jag är i behov av några nya tröjor. Fast då är frågan, har jag pengar till det? Egentligen inte alls, men. Tack vare att jag legat sjuk i en vecka kommer jag klara ekonomin den här månaden, eftersom jag inte behövt köpa någon mat. Har 1400:- kvar på kontot, och 1000 av dem är mamma & pappas. Känns skönt att jag iallafall kan betala tillbaka det. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback