Dags att ta tag i saker nu

Datum: 2009-10-24 Klockslag: 18:32:45

Har försökt städa rummet och plugga hela dagen, men har knappt kommit någonvart. Har fått det lite mindre stökigt på rummet, men det är långt ifrån klart. Och alla böcker från skolan, ja, de ligger fortfarande kvar i min väska. Men efter jag ätit middag ska jag försöka röja undan lite och iallafall börja med en av alla läxor jag har över lovet. Som är att; skriva en svenska-essä om olycklig kärlek, läsa en engelsk bok och ha boksamtal efter lovet, ett häfte med engelskaläxa, en historiauppgift, religionsfrågor.. och säkert något mer som jag glömt nämna.



Hittade bl.a massor av gamla nagellack när jag städade.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback