Cutest ever!

Datum: 2009-10-25 Klockslag: 00:21:18

Har nyss tittat på Up, typ den sötaste filmen någonsin! ♥
Den innehöll verkligen allt; jag har både suttit med tårar i ögonen, ett stort leende på läpparna och t.o.m suttit och hoppat i soffan för att det varit så spännande. Tycker verkligen att alla borde se den! Jag älskar barnfilmer som lika gärna kan ses av vuxna, och detta var verkligen en sådan.



Nu ligger Chester i min säng, så jag tror att jag ska beställa lite kläder och sedan hämta min Ben & Jerry's och lägga mig och titta på tv tillsammans med honom. Min lilla älskling.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback