Constantly thinking about you

Datum: 2009-10-19 Klockslag: 19:31:06

Gick in på Somewear och blev helt kär i låten som spelades, den påminde mig om Emily. Hur smart är inte TrackID alltså? Hur bra grej som helst. :] Så nu sitter jag och lyssnar på den härliga låten och funderar vad man ska kunna hitta på.
 


Tankarna på vad jag ska spendera de kommande åren med har malt runt i huvudet hela dagen, jag blir så himla frustrerad. Har så mycket jag vill göra, så jag vet inte vart jag ska börja. Tidigare har planen varit att jag ska jobba och få ihop tillräckligt med pengar för att kunna åka till Thailand i 5-6 veckor eller något sådant, för att ta en paus från allt och bara ha det underbart i paradiset. Men nu är jag istället inne på att börja läsa redan till hösten, ska jag stanna här och komma undan på billigaste sätt? Eller ska jag åka till storstaden, dit jag verkligen vill, men istället dra på mig en hel massa skulder i form av studielån? Det här är alldeles för svårt. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback