50 saker om mig

Datum: 2009-10-06 Klockslag: 18:58:57

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sara, Hook & Hooken. (Så fult, men så kung!)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mina ögon & små fötter.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mina tummar.

4. Detta är jag rädd för:
Ensamhet.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, musik & skratt.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sjunga, ta i rått kött & svälja stora tabletter.

7. Detta tycker jag om att göra:
Resa, umgås med nära & kära och köra bil.

8. Detta vill jag göra just nu:
Ta bilen & åka iväg någonstans och få komma bort från allt en liten stund.

9. Bästa känslan:
Lycka, såklart. Särskilt lyckan man bara känner, utan någon speciell orsak.

10. Värsta känslan:
Ångest.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Snäll och rolig, och snygg är ju ett stort plus. Men insidan är allt.

12. Är jag kär just nu:
Kär i kärleken?

13. Jag vill gifta mig:
Kanske.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bli mamma, upptäcka världen & träffa The Used.

15. Min käraste ägodel:
Vet inte, är ju så mycket man gillar!

16. Något jag vill ha i present:
En bil hade ju inte suttit fel, hah.

17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpbyxor & en stor mysig polotröja.

18. Favoritkläder:
Tights må ju vara det skönaste att ha på sig!

19. Favoritdjur:
Katter.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lyssnar verkligen på allt möjligt nu för tiden, så man kan nog säga alla. (Nästan)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Töntarna, Isn't it obvious & Already gone.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Foto & religion.
Tråkigaste: Naturkunskap/svenska.

23. Stjärntecken:
Vattuman

24. En bok jag gillar:
Twilight!

25. En film jag gillar:
Hur ska jag kunna välja någon? Jag tar Män som hatar kvinnor då.

26. TV-program jag gillar:
Svenska Hollywoodfruar. :'D

27. Favoritdoft:
Tehyllorna på affärer är nog den godaste lukten, faktiskt.

28. Detta äter jag gärna:
Zooaskar, haha.

29. Dricker helst:
Fanta & vatten.

30. Favoritgodis:
Kan inte välja, är så olika.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand, Egypten, Maldiverna m.m

32. Färgen på mina ögon:
Ljusblå.

33. Min längd:
163,5 cm

34. Jag tror på:
Att det finns någon slags gud & ödet. (Varför ber jag alltid annars när jag vill/inte vill att något ska hända?)

35. Jag spelar:
Nothing.

36. Person jag beundrar:
Obama & Bert McCracken.

37. Så här bor jag:
Lägenhet i Kramfors på veckorna, och hus i Ramsele på helger.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Har bara plastväxter faktiskt, och bäst är väl kanske det.

39. Det här tänder mig:
Har nog ingen speciell sak, haha.

40. Det här gör mig avtänd:
Dåliga raggningsrepliker & påflugna människor.

41. Favoritfärg:
 Marinblått.

42. Favoritcitat:
Finns så många, men ett jag fastnat för på senare tid är "Sätt aldrig dagens sol bakom morgondagens moln".

43. En hemlighet jag vet:
Mr X ;>

44. Den bästa present jag fått:
Min dator, antar jag.

45. Senast köpta skiva:
Ingen aning, minns inte ens när jag senast köpte en skiva?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
(Har jag inte svarat på typ samma fråga redan?)
Återigen mina ögon, mina små fötter, och mina smala vader & handleder på både gott och ont.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Oj, vet inte vad jag tycker är värst.

48. Udda förmåga/egenskap:
Vet inte om jag har någon? Kommer inte på något just nu iallafall.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel, hur underbart vore det inte att flyga?

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
De som känner för det.

kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Tack visst är dom :) Älskar ballonger.

2009-10-06 @ 20:25:13
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback