-

Datum: 2009-10-07 Klockslag: 17:00:16

Ännu en dag på Turistbyrån avklarad, sista dagen för den här veckan. Så imorgon efter att jag varit på skolan åker jag hem och har långhelg. Är faktiskt väldigt glad nu i efterhand att jag fick min praktik där, både för att de som jobbar där är grymt trevliga och för att det är en helt ny erfarenhet. :)

Har just ätit middag och ska alldeles strax gå ner med Elina och tvätta.. Har skrapat ihop en hel del tvätt, blir nog 3-4 maskiner skulle jag tro. Så får vi se om det blir någon hockey ikväll, den var kanske iställd, men isåfall köper vi något gott och tittar på film istället. :)

?


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback