Work work

Datum: 2009-11-15 Klockslag: 12:11:57

Klev upp för inte så länge sedan efter att ha legat och gosat en hel massa med Chester. Som alltid tar den största platsen i sängen, haha. ;') Ska strax steka skinka, ägg & potatis och äta innan jag åker iväg och jobbar. Hoppas det blir en realtivt lugn dag på jobbet, fast den ska såklart inte vara för lugn heller, då blir det tråkigt.

Något som just slog mig.. söndagsångesten jag brukade ha förut har försvunnit. Sköntskönt! Men nu måste jag skynda mig, ska iväg om ca 30-35 minuter. Får se om jag orkar skriva något när jag kommer hem vid 21:30.

TTUL

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback