Tisdag

Datum: 2009-11-24 Klockslag: 17:22:26

Sitter här med datorn på mitt nya bord nu. :] Micke, André & Kim följde med hit efter skolan och fixade det, tack för det! Jag hade dock varit smart att lägga bordsskivan direkt på golvet, så nu är det massa repor på den. :( Tur att det var ett billigt bord iallafall.

Fick naturkunskapsprovet bortgjort idag också, hade inte tränat någonting alls nästan men jag hoppas det gick vägen ändå. Nu sitter jag här och undrar över hur tiden ska räcka till ikväll, när jag istället borde röra på min feta röv och laga mat & sedan gå ner och köpa blekning så vi kan börja fixa mitt hår.

Vart tog peppen vägen?


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback