Sundsvall

Datum: 2009-11-18 Klockslag: 14:31:49

Micke ska till Sundsvall och opereras imorgon och ska att ha Kim med sig, så då frågade han om inte jag också kunde följa så jag kunde köra (eftersom han kommer få lugnande osv och därför inte får köra själv). Så imorgon drar vi och Elina till Sundsvall. Vi hade tänkt hinna med lite shopping i Birsta också, härligt. :} Har skrivit en lista över saker som behöver införskaffas, tänkte även hinna smita in på IKEA en stund. Funderar på om jag kanske skulle köpa bord. Så kan jag ställa min tv på mitt nuvarande soffbord, ta bordet som tvn står på och ställa under spegeln i hallen så allt får plats där. Som det ser ut nu har jag bara en pall där, så hårtork & plattång måste ligga på golvet. Det gillas inte! Kanske ska fråga mamma & pappa om dom inte vill sponsra mig med ett soffbord för att jag fick MVG på svenska essän. Haha! ;')


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback