Snart stänger jag av

Datum: 2009-11-12 Klockslag: 18:26:50

När jag kom hem från skolan la jag mig och sov, igen. Klev upp efter 17 någongång, sedan dess har jag diskat lite och lagat mat. Har nog inte ens ätit upp 1/3 av maten jag gjorde, så himla värt.

Känns verkligen som om jag tappat orken till allt. Är knappt hungrig längre, och om jag är det är jag ändå inte speciellt sugen på att äta något. Hela kroppen värker och fick jag välja skulle jag helst bara ligga i sängen och stirra. Sara goes apatisk?

Dagens planer var att plugga, diska, städa & packa. Kvävs av alla borde & måste. Är nog i behov av lov mer än jag varit på väldigt, väldigt länge. Känns som om jag bara kommer stänga ner snart.

Why'd you have to go and make things so complicated?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback