Professional affordable

Datum: 2009-11-05 Klockslag: 16:23:00

Sitter här nyduschad i mina mysiga fleecebrallor, ska snart ta och laga något mat också. Blir resterna av quornfärssåsen som jag gjorde igår. ;> Jag prenumenerar(?) på Cosmopolitan, där brukar man ju kunna få med olika små tester, och för ett tag sedan fick jag små TRESemmé shampoo- & balsamtester på 10 ml. Så jag passade på att använda dem nu när jag duschade. Luktar otroligt gott, och trots att jag är en sådan som lätt vräker på med shampoo och balsam så räckte dessa 10 ml väldigt bra. :] (Vilket jag tycker var väldigt bra med tanke på allt löshår jag har i också, så det är mycket hår det ska räcka till!) Det är för normalt till torrt hår och innehåller vitamin E, extrakt från solros, hasselnöt och mandel. Kommer nog att köpa både shampoo och balsam, I liked it! (Kom just på mig själv med att skriva schampoo, men jag antar att det stavas sh.)

Elina sa just att hon gjort en önskelista i photoshop, så nu måste nog jag också sätta mig och göra en. ;') (Kommer säkert hinna ändra mig ett x antal gånger, men det gör inget.) Faaaast, mat & plugg måste nog fixas först. Så jag får det undanstökat någongång.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback