Orolig natt

Datum: 2009-11-21 Klockslag: 12:33:00

Har haft den värsta natten på väldigt, väldigt länge.
Vid 03:00 kände jag mig helt borta, var illamående och hörde svenska röster från tvn fast att de pratade engelska. Så då bestämde jag mig för att försöka sova. Sedan vid 03:40 vaknar jag av att jag hyperventilerar och gråter, och kan inte sluta gråta. Hade drömt så obehagligt, och det kändes så jävla verkligt. De flesta sakerna handlade om det jag/vi gjort de senaste dygnen, fast att det var helt annorlunda. Jag kände mig full & drogad och kunde knappt hålla mig på benen, ingen brydde sig och helt plötsligt trodde jag att någon skulle döda Micke, vilket ökade paniken en hel del. Minns inte allt, och kan inte heller förklara vissa saker, men jag har aldrig förut vaknat gråtandes om ingen dött i drömmen. Så den har var sjukt läskig. Men tillslut så vågade jag försöka somna om, väldigt orolig över att samma sorts drömmar skulle fortsätta.

 Kan ju bara säga att Micke var guld värd inatt! Tack för det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback