Nyktert bakis

Datum: 2009-11-11 Klockslag: 10:10:39

Igår bestämde jag, Elina och Kim oss för att hänga med Micke hem och laga tacos osv. Hade det sjukt trevligt, fast jag fick knappt i mig något pga att jag började asgarva så fort jag stoppade något i munnen. Det är inte bra att äta med r roliga människor alltså! Haha.

Sedan satt vi bara i soffan och myste och tittade bl.a på Greveholm, ju mer klockan blev ju mer deep talk blev det. När klockan hunnit bli 3-4 så bestämde vi oss för att stanna där hela natten. En jobbig, men väldigt värd natt ändå. :] Att ha sovsällskap är typ ett av det bästa som finns, love it! (Mår väl som jag förtjänar, haha.) Så nu sitter jag på skolan och är dryg efter 1,5 h sömn inatt. Jag och Kim låg i ena änden av soffan, och Elina i den andra. Så jag var sjukt svettig när jag vaknade. Var länge sedan jag mådde såhär kasst, känner mig verkligen bakis. När jag kom hem till lägenheten så tog jag en snabbdusch och fräschade till mig lite, och efter att ha tvingat i mig en halv macka med spyan i halsen gick jag på skolan. Har så sjukt mycket att göra idag, men jag antar att jag kommer däcka i sängen så fort jag kommer hem.
[Och nu sitter jag och njuter av Kent, ♥]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback