Musses klubbhus

Datum: 2009-11-07 Klockslag: 12:39:52

Hahah, det var gårdagens höjdpunkt! ♥

Efter att jag och Elina ätit oss spymätta på våra bakade potatisar med ishavs röra, räkor & sallad så kom Micke, Kim & Mischa och hämtade oss. Så sa vi hejdå till Kim som skulle gå på Träffen, sedan drog vi vidare hem till Micke. Tillslut var vi runt 12 pers där, och hade det sjukt roligt. Spelade tv-spel och tittade på The Uninvited (som jag f.ö inte fattade ett skit av?! och jag var inte ensam om det heller).
Sedan blev det dags för; Musses klubbhus! Ett sånt där barnprogram där den som tittar ska hjälpa till, och svara på frågor osv. Det handlade om att de skulle rädda tomten, och vi hjälpte till, satt och skrek, gissade & klappade händerna. Jag ska aldrig växa upp och bli tråkig! Efter det blev det dags för Bamse i trollskogen, sedan blev det mörkerkurragömma m.m. Strax före ett så drog jag och Elina oss hemåt, höll varandra i handen hela vägen, kändes väldigt säkert. :] Kvällen var iallafall helt awesome, måste göras om snart! :D

Så vid 10:30 imorse ringde mamma och frågade om hon & pappa skulle komma hit och hämta mig, men jag betämde mig för att stanna kvar. Kändes för jobbigt att åka hem och sedan åka tillbaka imorgon igen. Ska höra om jag får nått sällskap framför en film med chips & dipp istället. :]

kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, musses klubbhus är så roligt :D

2009-11-07 @ 13:31:49



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback