Lördag

Datum: 2009-11-14 Klockslag: 11:02:15

Vaknade av ett samtal från udden, det var Camilla som ringde och hörde om jag ville jobba 13-21:30 på rosa imorgon. Och självklart ville jag det, pengar kan man aldrig få nog av! :] Fast känns lite nervöst då jag inte varit på den avdelningen sedan i somras, men det ska nog gå bra, även om det är nya boende osv.
Så jag får ta 05:15 bussen till Kramfors på måndag istället, känns lite halvjobbigt att kliva upp så tidigt. :c

Påtal om det jag pratade om igår, hur bra mitt sista år kommer bli osv. Pratade med mamma & pappa om vad mina pengar jag har skulle räcka till, och det är; en stockholmsresa i februari (se Kent & shoppa) och en utlandsresa på sport- eller påsklovet. Och så ska jag använda pengarna jag får tillbaka på skatten i juni (?) ska gå till att åka till London en vecka under sommaren med Elina och Dea. Hur underbart låter inte allt detta?

Elina, Dea & jag i världens bästa stad! Gissa vilken? ;> Haha!

[En liten extragrej bara, har drömt skitkonstiga drömmar inatt och ett tag vaknade jag av att jag smågrät lite efter att ha drömt att Kim Vestberg dog. Hatar dessa perioder då jag var och varannan natt drömmer att någon dör. :(]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback