Kan tiden gå saktare?

Datum: 2009-11-28 Klockslag: 15:54:54

Långsam är nog ordet för den här helgen. Låg och pratade i telefon till fem inatt, och sov till ett(?) någongång.
Kör lite dagens, mest för att roa mig själv.

Kläder: Jeans (som jag inte haft på mig på länge och blev överlycklig när jag märkte att de inte var ett dugg små!) & en vit tunn tröja.
Smink: Nothing.
Frisyr: Utsläppt & rufsigt.
Bild: -
Läsning: Bloggar.
Låt: The Fray - You found me ♥
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé.
Vill ha: Mysigt sällskap. ;c
Favorit: (händelse) att mina jeans jag hittade t.o.m sitter lite löst i midjan ;') kanske jag t.o.m vågar väga mig idag.
Köp: -
Humör: Helt okej.
Göromål: Fylla i när jag kan tänkas jobba under jul- och nyårshelgen, ta fram ljusstakar & byta gardiner. Och smälla i mig chips & dipp medans jag tittar på Robinson.
Borde: Samma som ovan. Borde väl plugga också, men.. tog inte med något hem.
Beroende: M kanske? Hah ;')
Längtan: Att komma tillbaka till Kramfors.
Skit: Att det inte finns någon tidigare buss till Kramfors är 17:15 imorgon. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback