I've never seen one like that before

Datum: 2009-11-23 Klockslag: 22:05:36

Känner att jag inte har så mycket att säga. Kvällen skulle bestå av pluggande, men det har den såklart inte gjort. Får skumma igenom allt en eller två gånger innan jag lägger mig & sedan göra det några gånger imorgon också.

Är det bara jag som känner för att ta en sista minuten till något varmt & härligt land över jul om det inte kommer någon snö snart? Imorgon är det en månad kvar till julafton, och det ligger inte en endaste snöflinga på backen. Man märker verkligen vad det är vi gör med vår fina jord.


Lyssnar om & om igen och peppar inför 200dagars på onsdag!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback