If you never try you'll never know

Datum: 2009-11-28 Klockslag: 18:38:54

Sitter och lyssnar på You found me och sjunger med samtidigt som jag dör lite av min otroliga mensvärk. Det är ganska bra gjort att glömma bort/inte ha tid att hämta ut medicin när man vet hur otroligt ont man kommer ha.

Kvällens plan är att mysa ner mig framför Robinson med chips & dipp (utan sällskap :c). Men imorgon kanske jag åker på julskyltning med M, det kommer bli massa mys. ;') Så ska vi se Up imorgonkväll, så himla bra film alltså! :'D

Blev ett konstigt inlägg.. råkade börja lyssna på en låt som fick mig att storgråta, så.. blogghumöret liksom försvann.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback