Godnatt kära läsare

Datum: 2009-11-03 Klockslag: 22:54:40

Har nyss pratat med mamma, och nu är det dags att sova. :) Tänker göra ett försök att lägga fram kläder tills imorgon, men jag tror att jag (som vanligt) kommer byta kläder 3-4 gånger innan jag är nöjd ändå. Vilket resulterar i att min garderob inte ser bra ut för fem öre, och oftast ligger kläderna slängda på sängen eller på stolarna, eftersom jag har så bråttom på morgonen.

Har Foto C hela dagen imorgon, en tjej från kommunen kommer och tittar på våra "Mitt Kramfors"-bilder, som vi ska få betalda & uppsatta i kurridoren här i stan. Känner mig inte så nöjd över min bild, men eftersom jag är så omotiverad så har jag inte ens försökt mig på att göra bättre. Tråkigt nog känns det som om jag gärna hade valt bort Foto C om jag kunde, det ger mig bara ångest nu för tiden. :(

Men nu ska jag sluta surra och lägga mig och sova istället, fast först lägga fram kläder & borsta tänderna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback