But in the end everyone ends up alone

Datum: 2009-11-15 Klockslag: 22:01:36

Kom hem från jobbet för ca 40 min sedan, har varit väldigt lugnt ikväll. Jag hade köket och stog och nynnade på olika Kent låtar, när jag hör att en av låtarna från Röd börjar spelas på radion. En såndär liten sak som höjer humöret. ;* Har haft en konstig känsla i magen nästan hela kvällen, I don't like it.

Funderar på att äta något, sedan packa & sova. Känns inte sådär jättelockande att kliva upp 04:30 imorgon. :( Dessutom är Jossan i Thailand, Elina kanske är sjuk & Kim är sjuk. Kul skoldag, verkligen. :( Vem ska jag då utbyta mördarblickar med när jag vill sjunka genom golvet pga vissa personer? Haha.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback