091109

Datum: 2009-11-09 Klockslag: 17:30:08

Började dagen med Engelska B, utan Elina dessutom. Lämnade in lite läxor men framförallt så läste jag högt en hel del! Blir så stolt över mig själv. Stannade kvar efter lektionen och talade med läraren (som f.ö är en av de goaste lärarna jag någonsin haft!) om när vi skulle avsluta kursen, så vi bestämde att jag kanske skulle gå till februari för att kunna få ett högre betyg än G. JAG, FÅ ETT HÖGRE BETYG ÄN G I ENGELSKA B?! Så jävla awesome, blev verkligen skitglad! Började kursen med oro för att inte klara mig igenom den med ett G liksom.

Resten av skoldagen garvade jag, Kim & Kim oss igenom. Tillslut kunde vi inte ens titta på varandra utan att börja tokskratta, och ibland behövde vi faktiskt inte ens se på varandra heller. Som Kim sa "Kim har penetrerat min hjärna", haha! Var verkligen på sånt där humör då det känns som om man ska sprängas för att man har så mycket skratt inom sig som behöver komma ut. Fick inte ett dugg vettigt gjort, men det var det värt. 


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback