Veckans tråkigaste dag

Datum: 2009-05-03 Klockslag: 18:10:06

Söndagar är verkligen urtråkiga. Man gruvar sig för veckan man har framför sig, för att återigen måsta kliva upp tidigt. Nej, söndagar är verkligen inte uppskattade, iallafall inte av mig.

Hade egentligen tänkt ta bussen till Kramfors 17:15 men ångrade mig, så jag tar bussen 05:15 imorgon istället. Känns lagomt gruvsamt att kliva upp den tiden, men hade ingen lust att åka ikväll heller såatte. Är redan trött, så jag hoppas att jag kan somna relativt tidigt ikväll. Igår gick jag och la mig ca 23:15, det är inte vanligt att jag lägger mig så tidigt på en lördag! Måste ha varit väldigt länge sedan det faktiskt hände senast. Ringde R som inte hade lust/tid att prata, så jag tittade på tv en liten stund och slocknade sedan.

Har varit en väldigt tråkig och händelselös dag idag faktiskt.. Blev ganska besviken när jag tänkte över min ekonomi. Jag har nu ungefär 1500:- kvar att leva på under maj månad, men felet är bara att 1000:- av dem tillhör mamma. Så går det när man går på krogen och fjantar sig. Haha! :c

Ja, jag hade inget roligt alls att erbjuda på en sånhär tråkig dag. Sorry!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback