Valborg

Datum: 2009-05-01 Klockslag: 22:52:02

Min valborg spenderades med Jossan, Ante, Micke & Roj på krogen. :] Hade en trevlig kväll. Vi var dock inte så omtyckta av vakterna tror jag. För det första så när vi gått in och jag stod utanför toaletterna och väntade på Jossan så kom en av vakterna och sa att han ville titta på mitt legg, började gnälla & fråga vart mina glasögon var osv. Räckte det inte med att vakten där ute redan sagt att mitt legg var okej eller? Bastardo! -.- Haha. Sedan så skulle en vakt tvinga hem Jossan också, eftersom hon tydligen var så full, vilket hon inte ens var. Men det löste sig.

Så idag har vi umgåtts med Jossan & Ante. :] Åkte och köpte glass & vindruvor och åkte ner på Risön och stekte lite. :D Så nu ikväll har vi varit med dom en sväng till när vi märkt att vi var utelåsta, och nu är vi hemma hos R igen och ska nog se på Valkyria om den inte tar allt för lång tid att ladda ner. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback