Vädret <3

Datum: 2009-05-17 Klockslag: 18:45:04

Lite härligt och underbart väder det varit idag då. :'D Har suttit ute i shorts och ett linne och njutit med musik i öronen. Har varit runt 17 grader i skuggan och ca 32 i solen, helt awesome! Sommarpeppen är på topp, nu vill jag bara dra iväg och ha härliga dagar med sol & bad med bästa vännerna. 
 
Sitter just nu och har allmänt tråkigt, funderar på att gå och duscha. Egentligen borde jag börja plugga till ekonomiprovet jag har på tisdag, men det har jag ingen större lust till. Har även lyckats slarva bort målbeskrivningen, bra jobbat!



Har just tittat igenom min bilddagbok några somrar tillbaka för att hitta några sommarbilder till detta inlägg, känner mig aningen ångestfylld. Kanske hade Apparat - You don't know me - Octane  en viss inverkan, men ändå. Nu blir det en dusch för att skaka av mig dedär dåliga känslorna, de som jag borde lägga bakom mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback