Tisdag

Datum: 2009-05-05 Klockslag: 21:44:21

Har i stort sätt sovit bort hela kvällen, vilket inte är konstigt med tanke på när jag klev upp imorse. Gick på skolan 08:30 och lyssnade på en man som kom från Allehanda media(?) och pratade om artiklar osv, tråkigt nog somnade jag till då & då. Hatar det, jag känner mig så jäkla elak, men ögonen går bara inte att hålla öppna. Sedan var det gympa och samhäll, efter det gick jag på 3;ornas vernissage med Jossan och Erika och sedan gick jag och Erika tillbaka till skolan och gjorde lite körkortstester. Jag klarade Fas A nu iallafall. :] Ja, sen gick jag hem och handlade, fixade mat och somnade.

Jag hatar sättet du sänker mig och mitt humör på.
Just nu har jag bara lust att skriva av mig så otroligt mycket, men jag tror att jag låter bli.

What I'm going through is hurtful.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback