MASKERAD!

Datum: 2009-05-17 Klockslag: 13:29:19

Var ju som sagt bjuden på maskerad hos Elina eftersom hon fyllt 18! :D Vi var två 80-talister, en zigenare, en tennisspelare, en doktor (jag), Marie Antoinette, ett kinderägg och två hockeyspelare. ;> Började med att vi åt tacos när alla kommit dit, 10 stycken hungriga personer vid ett matbord gjorde det hela lite kaosartat. Haha! Sedan blev det lite studsmatta, fotografering och kubb! Jag ägde fan på kubb alltså, har nog aldrig varit så bra. (Med undantag för att jag råkade kasta ner en som jag inte skulle, och att jag råkade tappa min pinne rätt ner så den gjorde så en av våra "kubbar" ramlade omkull.) Men det var även jag som fick ner kungen, yey. :D Innan jag kastade sa jag typ "Men jag känner att det här är min" och så fick jag ner den, och någon sa "Det var din Dr. Hooken!". Efter det så blev det iallafall fika och Eurovision Song Contest. :] Supergott fika, as usual, när Elina varit i farten. :D Tycker absolut att killen från Norge var värd att vinna, riktig söt och så var låten bra också. Att skicka nån opera till ESC var nog ingen höjdare ändå, fast det förstod man ju.

Sitter vid pappas dator nu eftersom jag inte tagit med min hem, så bilderna får komma imorgon istället.
Tack alla för en underbar kväll iallafall! Att bjuda på sig själv är nog det bästa man kan göra. Gotta love it!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback