Lagomt sliten

Datum: 2009-05-31 Klockslag: 17:42:00

Fyfan vad sliten jag känner mig alltså.

Gick från Remsle till Tjärnen, i klackar och barfota. Vet inte vad som var värst - smärtan på skavsåren av skorna, eller smärtan under fötterna av grus och den kokheta asfalten. Helt sinnessjukt varmt också, vilket inte uppskattades just då. Känner även att det kliar nu, så jag har antagligen fått solexem också. Gick iallafall till Lydia och hämtade mina grejer och gick sedan till bussen. När jag kom hem hit tog jag mig en kall dusch, bytte om och gick sedan på Ullas och köpte mig ett tunnbrödmål & en strips. Hade verkligen ingen ork för att ställa mig och laga mat idag. Mina fötter är fortfarande inte rena, fast jag verkligen gnuggade in tvålen på dem osv, och skavsåren och blåsorna gör så ont så jag dör. :c Har även nått skärsår på foten också, har ingen aning om vad det kommer ifrån, men ont gör det. Nu ska jag ligga och må dåligt och samla energi för att orka gå ner & handla och sedan plugga lite. Förstår inte hur jag alltid kan bli bakis, trots att jag inte ens blir full, som igår t.ex. Mår illa och har ont i huvudet, så nu blir det vila och kanske en film och lite glass!



Tyvärr de enda bilderna jag tog igår, men bättre än ingenting iallafall.




Mina fötter liknar verkligen grisklövar där, haha! Och där är några av skavsåren, de gör ondare än de ser ut att göra. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback