Ingen lust att sova

Datum: 2009-05-24 Klockslag: 22:53:44

Finns det någon dag då man vill undvika att sova mer än på en söndag? Tror inte det. Känner verkligen inte för att lägga mig, för att veta att jag får sova enbart några timmar för att sedan kliva upp och åka till bussen. Jag får inte ångest eller blir på dåligt humör, jag har bara ingen lust till det helt enkelt.
Efter fotbollen kom syskonbarnen hit för att Annette & Palle skulle ut och gå, så vi var barnvakt åt alla tre. Jag och Felicia borstade varandras hår och så ritade hon och Kevin. Jag passade även på att lära honom skriva lite olika saker. Kevin kan han redan skriva, så jag fortsatte med att visa honom Sara, Felicia, Mormor, Mamma, Pappa, Taimy m.m.

Ska försöka hinna med lite olika grejer i veckan. Bl.a skriva färdigt min essä, prata med syon, städa lägenheten, börja "sommarlovspacka", sola solarium och läsa på körkortsteorin och göra tester. Just det, så ska jag även inhandla en present till min älskade mamma, för ni kommer väl ihåg att det är morsdag nästa söndag?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback