In life we're the writers to our own books

Datum: 2009-05-11 Klockslag: 18:24:28

Har just lagt in massa musik på ipoden, skönt att inte behöva lyssna på bara R's musik. Sitter just nu och lyssnar på October fall - If we're all alone, aren't we in this together. Var alldeles för länge sedan jag lyssnade på den. Så bra! ♥ Alla borde lyssna på den & läsa lyrics.
När jag hämtade in posten idag blev jag riktigt förvånad över att det låg ett paket där med mitt namn på, men så kom jag på att det var sladden till ipoden. :] Yey! Men blir nog inte mer beställningar på ett tag nu, börsen klarar inte det. :c

Har iallafall fått lite grejer gjorda idag, bl.a varit på banken och ordnat med mitt nya VISA-kort och med kontot och sådär. Så har jag varit ute och övningskört lite med mamma, varit med Mimmi hos frisören och även varit hos tandläkaren. Så nu ska jag strax packa och sedan ringa till Mimmi, får se vad vi hittar på ikväll. ;> Blir ingen sen kväll iallafall, med tanke på att jag ska med bussen 05:15 imorgon. Får se om R kommer imorgon, eller om han går på studentfest istället.. Jag hoppas han kommer, samtidigt som jag vill att han ska gå på studentfesten, för jag hör hur gärna han vill. Samtidigt som jag blir ganska nöjd när han säger att han vill träffa mig, för annars tar det ända tills på fredag, och då väljer han ju hellre mig. (a) Nej, packning nu.

Vila i frid.
Du var en fin människa. Det kommer kännas lite annorlunda här utan dig.

Känns konstigt när folk går bort, det är alldeles för overkligt och svårt att inse. Det känns som om de bara är borta, någon annanstans, som om man bara inte ses. De gånger jag verkligen inser hur verklig och evig döden är, blir jag livrädd. Ibland skäms jag för att jag inte tar vara på livet mer, att jag inte är mer tacksam över det jag har. Fast det gör vi nog alla, ibland.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback