Idag går allt som jag vill

Datum: 2009-05-25 Klockslag: 19:50:13

Bra dag, helt enkelt. Visst, en jobbig och tidig måndagsmorgon, men samtidigt hur bra som helst. Gick och pratade med Syon om att försöka ha Engelska B nästa år istället för Idrott B, var ju så dum att jag inte valde engelska i år. ;< Han var dryg som vanligt och sa bara "Ja tjejer, jag vet faktiskt inte om det går. Men ni får gå och prata med Anita och höra med henne." Så då gick vi och satt oss och väntade på henne, sedan sticker hon ut huvudet från ett rum och frågar om vi söker någon, och vem. Så då frågade vi om hon trodde att det skulle gå, och till svar får vi "Det är inte frågan om, utan det är frågan om hur!" Snacka om att känna lättnad, nu slipper man oroa sig för det. Så pratade jag med läraren jag har i Vardagsjuridik om att jag inte gjort det sista provet, och då sa han bara "Men om du inte vill så behöver du inte göra det, du har ju G iallafall." SÅ SKÖNT! Så på måndag ska vi bara dit och lämna tillbaka böckerna och få några dokument, sedan är den kursen slut.

Så är mamma i Sundsvall med Nina (Erikas mamma) idag, och lite glad jag blev när hon ringde och sa att hon hittat saker hon ville köpa åt mig. :D Min mamma är bäst! Funderar fortfarande över morsdagspresent.. Men det blir nog bra tillslut, frågan är bara om jag kommer att kunna vara hemma på söndag? Skulle vara tråkigt annars. :/

kommentarer
Postat av: lydia

åh vilken skön dag! härligt att det löste sej med engelska B. :)

2009-05-25 @ 22:39:54
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback