I love babies

Datum: 2009-05-08 Klockslag: 11:23:59

Sitter och lyssnar på Papa Roach och såg att de hade en låt som heter I love babies på sitt album Potatoes for christmas. Tyckte det var lite roligt, just för att det var jag som såg den. Dock så.. sög den? Haha! Men Scars och What do you do? är två av mina favoriter, så bra! :* Lyssnar på What do you do? hela tiden ungefär.

Jossan ringde imorse och sa att jag skulle komma på skolan klockan 12:00 istället för klockan 13:00 för att planera gympalektionen vi ska hålla i på tisdag. Stress, tänkte jag. Men nu sitter jag här och är sminkad och påklädd, det enda jag har kvar är att stänga ner datorn, fixa håret & kirra frukost/lunch. Så jag ska nog hinna, om jag sätter igång nu. :] Har drömt lite roligt inatt, allt har typ handlat om R hela tiden. Både bra och dåliga drömmar, minns dom inte riktigt nu men. Tråkigt att jag inte får träffa honom idag, han hade glömt bort att han skulle på nån HV-grej som hans syster är med på. Men men, får ju träffa honom på tisdag iallafall. :] Plus att jag får öppna mina paket tidigare. :D Yey! Så slipper jag ta Ramselebussen också, för mamma & pappa skulle till Sollefteå såatte. Nej, nu måste jag skynda mig om jag inte ska bli sen - och Jossan bli sur. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback