Helgen ordnad

Datum: 2009-05-27 Klockslag: 10:26:31

Ringde Lydia igår och hörde om vad hon skulle göra på lördag, så nu blir det grillning & fest med henne m.fl. :D Ska bli riktigt roligt, särskilt med tanke på att det ska vara så fint väder. Jag hoppas att alla väderprognoser håller vad dom lovar bara! Jag hoppas det blir massa dansande för mig och Lydia, älskar att dansa med henne! :D Haha! Vad tror du snygging? Lär vara mycket folk ute också, är ju crousing. :]

Mitt internet i lägenheten strejkar, så jag orkar knappt försöka få det att fungera. Jag startade inte ens dator under hela dagen igår. En ny dator vore inte helt fel, min är ju helt fucked up. :c Kanske startar den idag och gör en diskfragmentering och ser om den blir lite bättre då iallafall. Så kan det stå på medans jag umgås med Anders, yey! :D

(Här skulle det vara en bild, men blogg.se suger ju som vanligt! Ska försöka senare igen.)

Har jag inte världens sötaste syskonbarn? Bilder från studion i onsdags, tog två av de mest fulsöta. Haha! :D Ser ut som om Nathalie sjunger eller något.

kommentarer
Postat av: lydia

lätt att det blir! :D så kul o fiesta med dej. btw, lite probs med skjuts bara, emma kan ha full bil. men ska höra de säkert imorn!

2009-05-27 @ 21:53:15
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback