En fin vårdag spenderad tillsammans med mamma

Datum: 2009-05-10 Klockslag: 17:17:22

Förlåt för min kassa uppdatering, men jag orkar inte sitta vid datorn när det finns bättre grejer att göra. Har tillbringat helgen tillsammans med Mimmi typ, eller, nästan så. Igår så var jag först ut med henne & Lydia och kollade på fotboll och åt korv i bröd. :D Gottigt! Sedan så åkte jag och åt middag hos syster, fläskfilé, klyftpotatis, sallad och en sjukt god sås. Sedan efterrrätt as usual, persikopaj blev det. :] Efter vi ätit och surrat ett tag så kom Mimmi och hämtade mig, vi åkte och handlade lite godis och dricka och drog sedan ut på björnspaning. Blev dock ingen björn denna gång heller. :( Men både en orre och en hare, fick dock bara orren på bild. Sedan såg vi på film, och efter det skjutsade hon hem mig. :]

Nu ropar mamma att maten är klar, uppdaterar det här inlägget lite senare. :]

Så, lägger in lite bilder från idag när jag och mamma var ute och åkte omkring så jag kunde fota lite olika grejer härifrån Ramsele för att visa min lärare som är så negativ till det och säger "I Ramsele är alla kusiner". PÖH! Var bl.a bort till Jättegrytorna och klättrade iväg på alla stenar som var längs vattnet. Roligt var det. :]



Nu ska Mimmi komma och hämta mig, så jag lägger in fler bilder i det här inlägget senare ikväll. :]

Uppdat. 23:59
Så, nu är jag hemma igen efter bl.a en massa Svensson Svensson tittande med Mimmi. :D
Men blogg.se suger och vill inte låta mig ladda upp fler bilder. Så det får bli imorgon. Nu ska jag fortsätta prata med R och sedan sova. :] Imorgon är det banken, tandläkaren och Mimmi som gäller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback