Att försöka undvika stressen

Datum: 2009-05-18 Klockslag: 22:34:08

Känns som om allt stiger mig åt huvudet just nu, som om jag stirrar på stora högar med saker jag borde ta tag i. Det resulterar oftast i att jag hamnar i något tillstånd då jag känner mig oförmögen att få någonting alls gjort. Så känns det just nu. Har försökt läsa på till ekonomiprovet, men jag tycker att det går in och sedan ut direkt. Det är tråkigt och ointressant helt enkelt. Jag hoppas verkligen på att jag får ett g iallafall, och lite bättre känns det när mamma säger att hon inte alls tvivlar på mig, oavsett om jag pluggat eller inte.

Har så otroligt lätt för att förstora upp allt, och bara gruva inför allt som måste göras. Blir alldeles för mycket  stress på så sätt, så jag anstränger mig för att försöka låta bli att tänka så mycket på allt jag måsta göra. Nu ska jag strax lägga mig och läsa på lite till och sedan sova. Imorgon blir det först skola, bl.a ekonomiprov & utvecklingssamtal, sedan har jag körlektion och så ska jag och Elina gå och sola. Kanske fixar jag tid för uppkörning också.. Får se, annars blir det på onsdag. Då ska jag gå riskettan (kursen om alkohol & droger som numera är obligatorisk när man tar körkortet.) och sedan kommer mamma, syster och barnen hit för att jag ska fota dem i studion till en fotoupppgift. :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback