That part of me left yesterday

Datum: 2009-03-24 Klockslag: 19:16:48

Dåligt humör. Varför? Jo, för när jag skulle sätta mig ner i soffan så råkade jag slå i bakhuvet i betongväggshelvetet. AJ! Jag som var rätt så pepp på att träna, det försvann ju såklart, så är min dator helt fucked up också. Typ ingenting fungerar längre, blir bara (svarar inte) hela tiden. Ah, lär väl masa iväg mig och panta flaskor & träna om en stund ändå.


Bilder från en kväll i Stockholm. Jag skulle inte tacka nej till ett varmt, skönt bad och en Ben & Jerrys.
Men man får ta vad man har, så jag myser nog ner mig i soffan eller sängen med en stor kopp persikote ikväll igen.


Vad härligt det är när man verkligen känner att man växt som person, särskilt när andra också lägger märke till det. Att du sa den där meningen gjorde så mycket, det gjorde mig riktigt glad. Det känns verkligen att för varje grej man klarar av så växer man ytterligare lite. Bra känsla.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback