Stockholm i mitt hjärta

Datum: 2009-03-18 Klockslag: 18:42:34

Ja, imorgon är dagen då jag återvänder till mitt vanliga, tråkiga liv. De senaste 2½ veckorna har varit helt underbara, jag har gjort så otroligt mycket. Även alla småsaker som att bara åka in till stan och ta en fika har gjort sitt, för det bryter mot vardagen. Jag ångrar att jag inte alls varit flitig med kameran nu under tiden i Stockholm, så det är tur att jag bloggar, så att jag minns på ett eller annat sätt iallafall. Min sista hela dag i Stockholm har jag ägnat åt att ta en härlig sovmorgon och sedan åkt in till stan och gått omkring på Hötorget & Drottninggatan. :] Gick på banken och beställde ett nytt bankomatkort och tog ut lite pengar, sedan så var jag in på Weekday och efter många om och men så köpte jag ett par svarta jeans. Så köpte jag lite smågrejer på H&M också. Så då fick jag sprätta lite pengar idag också, inte helt fel. Känns som om att shoppingen nästan har blivit en del av vardagen nu, vilket rent ut sagt tagit död på min ekonomi. Tur att mamma & pappa finns! :* Jag undrar hur många tusen jag gjort bort under dessa veckor? Nae, jag vill nog inte ens tänka på det, haha. Sedan när jag varit på stan åkte jag hem hit, så kom Lars hem och bjöd mig på Stockholms godaste kebab typ. :] Så senare ikväll ska vi se på film, pallrar mig nog iväg och köper lite godis innan dess, filmer blir bättre med godis/chips/popcorn till. Haha!

Det som brutit min vardag när jag varit hemma, har nu lämnat landet. Längtar tills han kommer hem!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback