Näst sista inlägget..

Datum: 2009-03-02 Klockslag: 00:21:41

Innan jag åker, kanske. Får se om det blir något snabbt imorgon, eller kanske något på Arlanda?
Om någon är nyfiken så åker vi bil till härifrån till Sundsvall runt 14:00, tar sedan tåget från Sundsvall till Arlanda 18:10. Sedan kommer vi fram till Arlanda runt 21:10 och stannar där hela natten tills flyget går morgonen därefter vid 07:50.

Sedan när vi kommer fram till London så blir det till att checka in på vandrarhemmet och sova i några timmar, sedan blir det middag & Lejonkungenmusikal. Jag har fortfarande inte förstått att vi verkligen ska dit.

Jag har ont i huvudet och funderar på att sova, men.. nu kommer det suga att sova själv. :c
Iallafall, man får mer än gärna terra mig med sms när jag är i London, även om man inte kan få svar allt för ofta.

Så, lite tidsfördriv innan jag ska sova nu bara.

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.



DIG:

1. Hur lång är du? 163,5 cm.

2. Vad vill du bli när du bli stor? Mamma & lycklig.

3. Vad pluggar du? Media, 2:a året.

4. Har du långt hår? Ja, dock inte äkta.

5. Vilken hårfärg har du? Blondt.

6. Sminkar du dig? Har blivit lat på senaste tiden, prioriterar sömn. Haha!

7. Har du haft sex senaste månaden? Nae.

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit, röd, svart & blå.


FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Jag har alltid varit en mammagris, men båda är!<3

3. Hur många syskon har du? 3.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Minns inte.

5. Vilken mat lagade din pappa senast? Oj, jag vet inte. Grillkorv & strips kanske.

6. Hur många ställen har du bott på? Ett hus med familjen, och i två olika lägenheter själv.

7. Vem i din familj stör du dig mest på? Mamma och pappa, är ju de jag pratar mest med. Så blir jag så less på det typiska föräldra-tjatet.

8. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma & Lars skulle jag tro.

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag vet inte riktigt.

10. Hur gammal är din mamma? Oj.. 56 tror jag. För  gammal. :(



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Ikväll, Londonbrudar!

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Nattens sovplats tillhörde inte en kompis, så. Jossan var nog den senaste tror jag.

3. Vem har du varit kompis med längst? Sulle! :*

4. Vem känner dig bäst? Mamma eller Sulle, med på olika sätt. Även om Sulle inte riktigt hängt med på slutet men.

5. Längsta tid du varit osams med en kompis? Några månader skulle jag gissa.

6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, vad skulle det vara bra för?

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.



KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? En röd fleecedress, haha.

2. Har du bytt om idag? Nej, bara tagit på mig mer kläder.

3. Favorittröja? Vet faktiskt inte.

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Hm ._.

5. Har du gett bort kläder nån gång? Jo, det har jag.

6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja.

7. Har du handlat kläder genom internet? Ohja.

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej, varför skulle jag?

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Sidenkalsonger är ett av det vidrigaste iaf. :c Haha!

10. Vad använder du för skor? Lite olika, beror på vad för kläder jag har.



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja.

2. Klä dig annorlunda? Ja.

3. Vara dig själv? Orka låtsas vara någon annan och göra sig till.

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nej, jag skulle inte tro det. Eller, beror på vilka som skulle se.

5. Fisa inför din pojk/flickvän? Men.. inga fisar öht tack. Haha!

6. Pierca dej? Nej. :c Pussy!

7. Ge dig på utmaningar? Oftast inte.

8. Ha sex på offentlig plats? Nödvändigt.

9. Vara omogen? Ohja!

10. Äta småkryp? NEJ!



SKOLAN:


1. Vad heter din skola? Ådalsskolan.

2. Vad heter din favoritlärare? Sture måste nog vara den bästa.<3

3. Vad är ditt favoritämne? Foto.

4. Snyggaste läraren på skolan? -

5. Har du bra betyg? De är bra med tanke på hur lite jag anstränger mig.

6. Tråkigaste ämnet? GYMPA!

7. Har du skolkat mycket senaste året? Njae.

8. Har du fuskat på prov? Ja.

9. Hur tar du dig till skolan? Går.

10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nej.


RANDOM:

1. Vet du vem Fato är? Eh, vet inte riktigt.

2. När tuggade du tuggummi senast? I torsdags kanske.

3. När var du på semester senast? Oj.. MEN IMORGON BÖRJAR MIN LONDONSEMESTER TYP. Yey!

4. Vilken färg är det på din tandborste? Har flera olika, men den jag har i kfors är rosa och blå. :'D

5. Är ditt hår tråkigt? Nja, sådär.

6. Vad har du för påslakan just nu? Svarta med något grått mönster på.

7. Vem såg dig naken senast? -

8. Hur ofta duschar du? Varannan dag oftast, håret mer sällan dock.

9. Gillar du Bubbel roller? Jaa!

10. När ska du gå och lägga dig? Typ.. Nu!

kommentarer
Postat av: Sandra

Roliga frågor, hoppas det är ok om jag snor dem. ;)

2009-03-02 @ 00:31:06
URL: http://sandracrx.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback